Оптимізація заголовка сторінки
Title — це, мабуть, головний тег для пошукового робота, що потребує особливої уваги. Помилки оптимізації: Заголовок складений неправильно, довжина заголовка занадто велика або, наборот, заголовок занадто короткий і невиразний. Тема не містить ключових слів або частота ключових слів перевищує розумно допустиму (переоптімізацію).
Наслідки: Пошуковий робот не може розібрати про що сторінка і як її ранжувати. Пошукова оптимізація і просування такого сайту сильно утруднено.
Оптимізація метатега Keywords
Помилки оптимізації: відсутня або неправильно складений список ключових слів.
Наслідки: Хоча пошукові роботи в даний час можуть обійтися і без мета-тегів, проте правильно заповнений список ключових слів дасть дополнітельноке перевагу в пошуковій оптимізації сайту.
Оптимізація метатега Description
Помилки оптимізації: Тег опису відсутній або заповнений неправильно. Опис не відповідає тематиці станиці.
Наслідки: Пошуковий робот Яндекса активно використовує вміст цього тега для ранжирування сайту і складання опису сайту у видачі (сниппет). Оптимізація вмісту тега Description позитивно впливає на просування сайту.
Оптимізація заголовків H1-H6
Помилки оптимізації: заголовки відсутні в розмітці або не містять в собі ключові слова.
Наслідки: пошуковий робот завжди аналізує вміст заголовків і, при неправильному їх використанні, сайт відчутно просідає у видачі. Для оптимізації сайту потрібна робота з текстом заголовків. Від цього просування сайтів Тернопіль стає ефективнішим та зрозумілішим для пошукового робота.
Оптимізація тексту на сторінці
Помилки оптимізації: неунікальний текст, частота ключових слів занадто велика або ключові слова зустрічаються в тексті занадто рідко.
Якість тексту на сайті робить вирішальний вплив на видачу в будь-якій сучасній пошуковій системі. В оптимізацію тексту на сайті входить перевірка на унікальність, регулювання частоти входження ключових слів, скорочення або збільшення обсягу тексту, із збереженням сенсу і читаності тексту.
Резюме. Оптимізація сайту для поіскови’х систем передбачає комплексну роботу з сайтом як на рівні верстки сайту, так і на рівні контенту. Вирішальну роль у оптимізація сайту для пошукачів відіграє якість текстових матеріалів, частота входження ключових слів в метатегах, заголовках і в тексті.
Помилки оптимізації призводять до низьких позиціях у видачі Яндекса і Google, але можуть бути виправлені досвідченим фахівцем. Оптимізація контенту дає 80% успіху, решта 20% припадають на долю прискорення завантаження сайту, роботу з robots.txt, sitemap.xml та іншими факторами.