Маркетинг в соціальних мережах Тернопіль, як інструмент управління репутацією і канал комунікації з споживачем. Від знайомих і колег дізналися про модний вид інтернет-маркетингу і вирішили його випробувати на своєму бізнесі? Відмінно! Можливо, зараз ви передумаєте і вирішите звернутися до більш традиційним видам просування в Інтернеті.
Далеко не всім сферам бізнесу SMM підходить на 100%. Вибираючи, куди направити свій рекламний бюджет, ви повинні бути впевнені, що ця послуга для вас.
Варто спробувати SMM Тернопіль, якщо:
Навіть якщо ви не знайшли себе в цьому списку, залиште заявку на послугу (посилання або якір на форму заявки). Ми зв’яжемося з вами і запропонуємо найбільш підходящий формат просування.
Ми працюємо з усіма існуючими соціальними сервісами. Спільнотами та групами в соціальних мережах («Вконтакті», Facebook, «Однокласники»), корпоративними блогами і мікроблогами, акаунтами в геолокаційні сервіси (Foursquare) і сервісах обміну фотографіями і відео (Instagram). Всі ці сервіси потрібні в якості комунікаційних майданчиків для ваших потенційних і дійсних клієнтів. Тут ми будемо розміщувати цікавий контент, в залежності від цілей, які ми з вами спільно визначимо, і в залежності від інтересів аудиторії.
Вірусні рекламні кампанії в соціальних мережах. Створення майданчика, де ваші клієнти будуть отримувати новини компанії/послуги/продукті – лише перший етап робіт з SMM. З усіма цими сервісами потрібно активно працювати і розвивати їх. Ми придумуємо конкурси, створюємо креативні принти для публікації в тематичних спільнотах, опитування і голосування. Все це спрямовано на залучення і утримання клієнтів.
Таргетована реклама в соціальних мережах. Інструмент нагадує класичну контекстну рекламу в пошукових системах, але використовується тільки в соціальних мережах і настроюється, виходячи з соціально-демографічних, географічних характеристик цільової аудиторії та її інтересів.
Репутаційний маркетинг, який ділиться на два типу:
Робота з відгуками або відпрацювання наявного негативу, попередження потенційного негативу, формування позитивного іміджу бренду.
Залучення лідерів думок – поширення інформації від особи авторитетного представника цільової аудиторії.
Порядок дій
В першу чергу ми попросимо вас заповнити бриф. Це позбавить нас від безлічі додаткових питань, а вам заощадить час на нескінченне уточнення вимог і деталей вашого бізнесу.
Потім нашими фахівцями проводиться аналіз ситуації. Ми збираємо інформацію про вашу послугу/товар, а також про ваших основних конкурентів, порівнюємо, робимо висновки. Цілком можливо, що у вас і так все добре, і ви непогано заощадите. Але знати про те, що говорять про вас або ваших конкурентів в мережі, в умовах жорсткої конкуренції, просто життєво необхідно!
Ми розробимо SMM-стратегію. Підберемо майданчики, напишемо сценарії, підготуємо контент-плани і варіанти спілкування з клієнтами, визначимо критерії оцінки нашої роботи.
На кожному етапі співробітництва ми будемо вимагати від вас постійної участі і спільної роботи над проектом. Особливо на самому початку рекламної кампанії. Ми будемо досконало розбирати всі складні ситуації, допрацьовувати контент, створення сайтів Тернопіль максимум залучимо вас до участі. Заспокоїмось ми, лише переконавшись, що можемо найкращим чином донести вашу ключову ідею до аудиторії.