У 2016 році будь-старт бізнесу в Тернополі або виведення на ринок продукту, товару, послуги, бренду, компанії, проекту неможливо собі уявити без підтримки в Інтернет. Без використання комплексно цього каналу комунікації з аудиторією, цієї бізнес-середовища.
Вихід на ринок у наш час повинен здійснюватися у 2-х реальностях одночасно: онлайн та офлайн. Незалежно від того, чи має продукт пряме відношення до Інтернет. Сучасний представник найбільш активної і платоспроможної аудиторії сьогодні очікує побачити в інтернеті веб-сайт і сторінку в соціальних мережах навіть коханої пекарні. І не просто в мережі, а ще і на смартфоні. Особливо це відноситься до жителів більш або менш великих міст.
Важливо розуміти, що Інтернет – особливе середовище
На відміну від інших каналів, що використовуються у маркетингу, Інтернет – особливий. Він інтерактивний. Дуже динамічно змінюється й розвивається. А також вимагає досить глибокого розуміння технічних засад і принципів функціонування мережі і її складових, а також програмних комп’ютерних технологій. І лише створення сайту Тернопіль не дає для бізнесу всіх переваг реклами в Інтернеті. Крім знання інструментів інтернет-маркетингу, психології та особливостей поведінки аудиторії в Інтернет, які необхідно постійно розвивати і доповнювати, враховуючи темп розвитку цього середовища і всього в сучасному світі.
Стандартних рецептів виведення на ринок в Інтернет не існує. Взагалі навряд чи можна копіювати дії компаній в якому б то не було напрямі для досягнення аналогічного успіху за множиною причин. Хоча б тому, що між вчора і сьогодні вже є різниця. Між умовами, між споживачами, між можливостями, між технологіями минулого (навіть якщо воно було вчора) і цього вже є різниця. І діють вони вже по-різному в конкретній точці простору і часу. А в Мережі всі ці причини і різниці стають ще більш відчутними. Природно, можна і потрібно вивчати і використовувати досвід інших. І ми робимо це. Але завжди індивідуально і з великими поправками. І такий підхід виправдовує себе при просуванні продукту на ринок, компанії чи бізнесу.
З чого варто почати?
Багато чого, в тому числі і стратегія просування в Інтернет при виведенні на ринок, залежить від цілей і завдань. Якщо вам потрібен агресивний вихід і захоплення ринку – вам потрібно буде використовувати найбільш сильні інструменти, знадобиться повний комплекс і серйозний бюджет. Але вихід може бути різним. Бізнес може мати яку-небудь онлайн-частина, а може бути і повністю офлайн.
Ми часто допомагаємо клієнтам скоректувати цілі, виходячи із зіставлення їх бізнесу з особливостями мережі. Починати завжди треба з концепції присутності в Інтернет. Її ми розробляємо незалежно від того, чи є у компанії взагалі маркетингові основи (позиціонування, місія і т. д.) чи ні. Далі слід опрацювання комунікації і стратегії просування бренду/компанії в Інтернет. Включаючи аналіз конкурентів. Ці документи створюються у взаємодії з клієнтом, що важливо для ефективності всіх запланованих кроків.
Результат робіт по виведенню на ринок через Інтернет
Сьогодні вже мало хто наважується виходити на ринок без професійної підтримки. Всі знають і бачать, що інструментів інтернет-маркетингу дуже багато. Не в кожному випадку потрібно застосовувати всі з них. Кожен варто використовувати по-своєму.
Результат безпосередньо залежить від кожного кроку, від знань, досвіду і здібностей тих фахівців, які займаються виведенням на ринок продукту чи компанії в Інтернет.
Наші клієнти з нами працюють за 5 – 10 років з моменту старту і мають надійного і сильного партнера у сфері Інтернет.
Етапи здійснюваних робіт і їх вартість
Вартість виведення на ринок через Інтернет розраховується для кожної компанії, бізнесу, товару або послуги індивідуально.
Приблизна вартість початкового етапу (аналіз конкурентів, створення концепції присутності та комунікації, розробка стратегії виведення на ринок) становить 5-10 тисяч гривень. Терміни реалізації цього етапу – від 2-х до 3-х тижнів.